مصاحبه آرشیو خبر ها
جدایی از یووه برای من هم ناراحت کننده بود

جدایی از یووه برای من هم ناراحت کننده بود

خداحافظی اندره ا پیرلو ستاره ایتالیایی با تیم یوونتوس برای بسیاری از هواداران تیم تورینی غیر قابل هضم می باشد و هنوز در شوک این جدایی هستند.

پیرلو که بازی های درخشانی را با تیم یوونتوس در طول دوران حضورش با پیراهن یووه به اجرا گذاشت، در جدید ترین مصاحبه ی خود حرف های جالبی را به زبان آورد.

وی در ابتدا گفت: "من با یوونتوس دوره ای جدید را آغاز کردم و همه چیز را از صفر شروع کردیم و چهار سال فوق العاده با پیراهن سیاه و سفید داشتم. بدون شک من دوست داشتم با قهرمانی کارم را در یووه به پایان برسانم."

"به هر ترتیب، دوران حضور من در تیم یوونتوس به پایان رسیده بود و من نیاز به چالشی جدید داشتم و به همین خاطر آمریکا را برای این مهم انتخاب کردم. ما در یوونتوس تیمی ساخته بودیم که موفقیت های بسیار بزرگی را به دست آورد و حالا امیدوارم در تیم جدید هم بدین گونه باشد."

پیرلو در بخش بعدی صحبت های خود به کم شدن شانسش برای حضور در یورو 2016 اشاره کرد و گفت: "چیزی برای من تغییر نمی کند. من با کونته در این باره صحبت کرده ام و در مورد جزئیات با هم تبادل نظر داشته ایم. جدایی از یوونتوس برای من هم ناراحت کننده بود اما بعضی وقت ها باید تصمیماتی برای زندگی گرفته شود و اکنون زمان ترک من از ایتالیا فرا رسیده بود و من با یووه خداحافظی کردم."



«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: